Strategic Marketing Managemet

Description
ျမန္မာ့ေစ်းကြက္ ႏိုင္ငံတကာေစ်းကြင္တြင္ မိမိတို႕၏ ကုန္ပစၥည္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ား စနစ္တက်ထိုးေဖါက္ရန္ ေစ်းကြက္နည္းဗ်ဴဟာ၊ မဟာဗ်ဴဟာအခင္းအက်င္းမ်ား ထူးျခားဆန္းသစ္ရန္လိုအပ္ပါသည္။ မားကက္တင္းပညာသည္ သီအိုရီပိုင္ႏိုင္မႈ လက္ေတြ႕ႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ လုပ္ေဆာင္ေတြးေခၚႏိုင္မႈ အစဥ္မျပတ္လိုအပ္ပါသည္။ Case Studies, Brain Storming, Workshop, Planning, Presentation ထိေရာက္ေအာင္ျမင္ေသာ နည္းစနစ္မ်ား အသံုးခ်၍သင္ၾကားမည္ျဖစ္ပါသည္။ Marketing Planning အား သင္ကိုယ္တိုင္ လက္ေတြ႕ေရးဆြဲခြင့္ရမည္ျဖစ္ပါသည္။

Course Outline
Marketing Environment
•    Consumer Markets
•    Buying Behavior
•    Business Markets & Buying Behavior
•    Communication Process
•    Product Life Cycle & BCG Matrix
•    Promotion Mix (Ads, PS, PR, SP)
•    Marketing Strategies & Application
•    Pricing Strategies
•    Segmentation, Targeting & Positioning
•    Distribution Management
•    Customer Service Management
•    Marketing Planning in Practices
•    Research Methodology
•    Introduction to Logistics
•    Wholesale Strategy
•    Retail Strategy
•    Business Strategies in Marketing

Who Attend
Marketing Managers မ်ား၊ Executives မ်ား၊ Supervisors မ်ား၊  အေသးစားအလတ္စားလုပ္ငန္းပိုင္ရွင္မ်ား၊ Marketing Position ျဖင့္ အသက္ေမြးလိုသူမ်ားအတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္ပါသည္။

Opening Date

Time

Fee
180,000 Ks